Aktivita Komentáře | Halls: Downloads Maps Mupltiplayer Wiki
Přihlásit se Registrace

RA3

Obrázek uživatele Fride-x
St, 28/05/2008 - 16:36 od Fride-x

Na www.games.tiscali.cz se objevil první souvislý Gameplay Red Alert 3.

Jedná se o začátek mise s MCV, představení nových jednotek, stavění na vodě a mnoho dalšího... Mrkně te se, stojí za to!


Obrázek uživatele Fride-x
So, 17/05/2008 - 09:47 od Fride-x

 Na www.games.tiscali.cz se objevil první gameplay k Red Alert 3. Gameplay je prostě úžasný už se těšim až to vyjde. 

 Je vidět že  Manažér EA nelhal že na prvních obrázcích byla grafika ještě na začátku.

 


( K videu se dostanete po kliknutí na obrázek )

 

 

Obrázek uživatele Fride-x
Ne, 30/03/2008 - 16:04 od Fride-x

Dnes jsem našel fansite o Red Alert 3 která je velmi obsáhlá(na to kolik toho EA řekla).

http://redalert3.warezky.sk

 

Sice je to slovensky, ovšem každej druhej by to měl přečíst.

Obrázek uživatele Fride-x
St, 19/03/2008 - 14:39 od Fride-x
lr

 

  • Mezi superzbraněmi přibude gravitační kanón, stahující satelity z oběžné dráhy a střílející je na vámi určená místa (na principu Act of War).
  • Japonsko se bude během hry vyvíjet jinak než Spojenci a Sověti.
  • Kvůli lineárnosti kampani podobně jako v Red Alertu 2 žádná globální mapa území.
  • Změn dozná sbírání surovin, které tentokrát naleznete i v moři.
  • Tesla voják se bude jmenovat Megavolt, zůstane mu však schopnost přebíjet Tesla věže.
  • 2 typy bombardérů pro Spojence: jeden pro přesné zacílení, druhý kobercový pro pokrytí větších území.
  • Tanya vybavená přenosným strojem času v něm dovede skákat o několik vteřin dozadu či dopředu, čímž si doplní zdraví nebo třeba unikne z nepřátelského obklíčení.
  • Obojživelnost výsadou jen několika jednotek + žádné nebudou disponovat více než dvěmi funkcemi.
  • Mezi hrdiny přibude ruská Nataša, její japonskou obdobou bude Alexis s vlasy přemalovanými na fialovo.
  • Počítačem ovládaní velitelé vám v jedné misi pomohou a v druhé se stanou pro změnu vašimi nepřáteli.
  • Multiplayerová část kódu SAGE enginu bude kompletně přepsána.
  • Podstatně vylepšené stíny oproti C&C 3.
  • Hrané filmečky tentokrát bez dialogů, neboť je vývojáři natočili ještě před produkcí hry.

Red Alert 3 vyjde pro PC, X360 a PS3 nejdříve tuto zimu

 

 

Zdroj:www.games.tiscali.cz

Obrázek uživatele Fride-x
Čt, 28/02/2008 - 14:14 od Fride-x
EA o dočasně slabším vzhledu Red Alert 3
Na ne-zase-tak-úchvatnou grafiku chystané sci-fi real-time strategie se hned po prosáknutí obrázků snesla vlna kritiky aneb Electronic Arts moc dobře věděli, proč zatím oficiálně vypustili jen dva obrázky. Nicméně web je plný scanů a těch uniklých screenů z Igromania, které jsou po masivním rozšíření potichu tolerovány, a proto byl komunitní manažer EA nucen objasnit související skutečnosti, aby zastavil nářky na slabou grafiku (další obrázky) a s tím spojené šíření negativních názorů na hru:
    Dosavadní screenshoty naplno nereprezentují grafiku Red Alert 3, protože jsou v nízkém rozlišení a protože byly pořízeny před delší dobou kvůli uzávěrce odhalujících článků v papírových časopisech. Od té doby prošla hra mnoha změnami, i po grafické stránce, a proto neberte tyto obrázky (s málo polygony apod.) jako něco finálního. Díváte se prostě jen na Red Alert 3 ve verzi 1.0 (=SAGE engine narychlo převedený z Command & Conquer 3), což je vzhledem k neustále probíhajícímu vývoji úplně běžná situace u kterékoli hry. V řádu pár měsíců spatříte dramatické změny vizuální stárnky, s mnoha novými efekty, vylepšenou vodou, nasvícením scény atd.


Fanstránka CNCCzech.com (už po týdenním výpadku zase běží) jinak napsala, že engine bude optimalizovaný pro vícejádrové procesory a že jeho součástí je vlastní fyzikální engine. Jaderné bomby však nebudou ve hře, jejíž příběhové pozadí je velice plytké - Sověti opět chtějí ovládnout celý svět, Spojenci vymazat komunismus ze zeměkoule a Japoncům zase nestačí své ostrovy kvůli císařovi a jeho synovi.

Red Alert 3 se plánuje na příští zimu a můžete si ho předobjednat z Xzone

 

 

Zdroj:Games.Tiscali.cz 

Obrázek uživatele oox

Dle popisků, jenž se okolo RA3 hemží, to vypadá velice "nabušeně" a inovátorsky. Myslím, že se můžeme těšit na spoustu změn a rozšíření možností. Zatím se mi to až na jisté extrémní výjimky docela líbí. Nejvíce mě snad mrzí nemožnost pracovat s ekonomikou v rámci spojenectví. Třeba přepnout na vedení společných příjmů a výdajů. Kdy mají oba hráči jednotnou kasu a náklady každého z nich se pak právě odečítají z této jednotné kasy/pokladny. Nebo také nemožnost převodu peněz dle libosti. Škoda. Není nad to podpořit ekonomicky slabšího spojence a pomoci mu k rozkvětu, tak aby byl soběstačný a mohl vás např. podpořit v chystaném útoku. Je fakt, že pak by vznikla spousta hráčů, která je zaměřená vyloženě jenom na sběr surovin a následné distribuci svým spojencům, kteří by se zaměřovali pouze na obranu a zbrojení. Každopádně je to docela pěkná dělba práce a umožní to užší specializaci hráčů. Pokud by nebyl zájem, tak by se tato funkce jednoduše dala v "options" před startem hry vypnout. Nebo i při hře a hráči by si tak dynamicky mohli po společném souhlasu vybírat jakým ekonomickým stylem chtějí hrát. Přineslo by to spoustu flexibility a především jedinečnosti.

 

Nevím teda o žádné jiné gamesce, jenž by něco takového umožňovala - dle mého by si to hráči velice oblíbili.

Obrázek uživatele Fride-x
Po, 25/02/2008 - 12:59 od Fride-x

  • Každá ze tří singleplayerových kampaní bude mít 8-10 misí. Ta japonská se však odemkne až po dokončení spojenecké a ruské kampaně. Žádné podpůrné frakce (ala C&C3: Kane's Wrath) se zde nevyskytují.
  • Dějištěm misí San Diego, Santa Monica, poloostrov Cape Cod ve státě Massachusetts, Amsterdam, Velikonoční ostrovy, německé město Heidelberg a okolí japonské hory Mount Fuji.
  • Japonci jsou vůbec nejsilnější stranou na vodě, ale na druhou stranu nebudou disponovat tradičním pozemním letištěm (narozdíl od obou soupeřů). Možnost postavení báze na vodě jinak má motivovat hráče k většímu využívání letadel.
  • Flexibilita obojživelných jednotek (přepínání mezi pohybem na souši a na vodě probíhá automaticky) je vykoupena jistými omezeními v palebné síle.
  • V celém Red Alert 3 je méně jednotek obdařených vícenásobnými speciálními schopnostmi než tomu bylo v Command & Conquer 3. Na druhou stranu, každá jednotka má mít nějakou tu hlavní a vedlejší schopnost.
  • Představeny nové jednotky: spojenecká Cryo helikoptéra (dovede zmrazit nepřátele a pak je i zmenšit - inspirace v Duke Nukem 3D?) a apokalyptický tank (doslova do sebe vsaje jednotky magnetem), ruští pěšáci (mohou házet molotovy koktejly), ponorka Stingray (jejím sekundárním módem je elektrická rána) a polární medvědi. Chybět samozřejmě nebude ani Tanya.
  • Okénko v rohu obrazovky ukáže aktuální stav umělé inteligence a umožňuje dát čtyři příkazy: útočit/bránit nějakou jednotku nebo lokaci, zastavit a pomozte mi.
  • Hra je ve vývoji delší dobu a záměrem bylo vytvořit co nejdříve všechny jednotky, aby se mohlo začít testovat jejich balancování v multiplayeru, což už nyní probíhá a neodvíjí se přísně pouze od pravidla kámen-nůžky-papír.
  • Příklady využití kooperace v síťové hře: poslání jednotek někam spřáteleným transportem, využití letiště a opravárenského přístavu spřízněné strany. Také budete moci darovat spoluhráči jednotky, ale peníze mu převést nepůjdou.
  • Time Bomb může být v MP chronosférou poslána do nepřítelovy základny a v tu samou chvíli to může udělat on vám.
  • Typické multiplayerové bitvy mají trvat zhruba 20-30 minut.
  • Univerza z FPS Tiberium a Red Alert 3 nebudou nijak propojena.
  • Poprvé oficiálně zaznělo předpokládané datum vydání: zima (tzn. začátek roku 2009 - zde asi záleží na tom, kdy bude hotovo tématicky podobné Tiberium).

Zdroj:www.games.tiscali.cz

Obrázek uživatele Fride-x
Po, 18/02/2008 - 20:56 od Fride-x
  • Rusové a Spojenci budou mít letiště
  • Ve hře bude Tanya. Co by to byl za Red Alert bez Tanye, Rusů, Spojenců, Tesla technologie, Kirovů a psů?
  • Red Alert 3 běží na SAGE a to co vidíte na obrázcích je zatím minimum. Děláme mnoho vylepšení efektů, vody, odlesků…
  • Red Alert 3 je ve vývoji dost dlouhou dobu. Naší úlohou bylo zatím vymyslet všechny jednotky a začít s multiplayer testem nejdřív jak se dá kvůli balancování.
  • Subtrakce nejsou plánovány
  •  

     

    Zdroj:http://cncczech.com/

    Obrázek uživatele Tiberius
    Čt, 14/02/2008 - 19:35 od Tiberius

    Primetime o Red Alert 3

     

    Na oficiálním webu commandandconquer.com, vyšel nový krátký díl Battlecast Primetime, který je právě o Red Alert 3.

     

    Video je přeloženo do mnoha jazyků... Česky to tam samozřejmě není... Jak taky jinak..

     

    Battlecast Primetime RA3 special

    Obrázek uživatele Fride-x
    Čt, 14/02/2008 - 19:21 od Fride-x

    http://games.tiscali.cz/previews/redalert3/index.asp

    Preview o RED ALERTU 3

    Dozvíte se že 3 stranou budou Japonci kteří budou mít k dizpozici nej. zbraně

    Opravdu doporučuji přečíst.!!!!

    Úkazka o Japoncích:

    Hlavní hvězdou programu však budou Japonci. Jak již bylo řečeno, vlastní kvantum pokročilých technologií, mezi nimiž se vyjímají především plasmové zbraně a obojživelná vozidla. Takový Tsunami tank se dokáže v mžiku proměnit z těžkotonážního pozemního kolosu v poměrně hbité plavidlo. Ještě zajímavěji vypadá Sea Wing Bomber, který podle potřeby přechází ze vzduchu pod vodní hladinu a zpátky. Základní pěchota je vybavena plasmovými puškami, navíc je schopna aktivovat ochranný štít a v jeho krytu se bezpečně zakopat. A co teprve až na scénu přijdou cybermedvědi jako parašutistické jednotky (!) a inteligentní delfíni. Nebo hi-tech samurajové s laserovými meči. Že by si snad v EA trochu šlehli? Zní to každopádně zajímavě.

     

    Update:

    RA 3 by měl vyjít ještě tento rok ale ze zkušenosti si tipnu že bud FPS Tiberium nebo RA 3 bude odložen.

    Komentáře

    Aktuální anketa

    Syndikovat obsah | Zapnout přehrávač hudby