Aktivita Komentáře | Halls: Downloads Maps Mupltiplayer Wiki
Přihlásit se Registrace
header

Nápad na megalomanskou C&C MMO-RTS/FPS hru budoucnosti:

391
points

Nevím, zda tu nějaká taková hra už někdy byla, nebo zda už někdo někdy přišel s takovým nápadem, ale stejně to sem napíšu:

Představte si mapu světa jako v KW global domination, samozřejmě podstatně propracovanější. Byla by rozdělena do mnoha malých regionů, které by ve skutečnosti představovali obrovskou mapu (bitevní pole). Jakmile by jste se připojili do hry, vybrali byste si, za jakou frakci budete hrát (GDI, Nod, Scrin, popř. nějaké další). Každá frakce by měla ze začátku určité území, základny, útočné jednotky (armády) apod. Každá strana by měla jednoho hráče-vůdce, který by měl na starosti celou frakci, řídil by výstavbu základen, těžbu, (nemuselo by být jen tiberium, co třeba kovy nebo ropa), výzkum, výrobu, pohyb armád mezi regiony a rozšiřování území (resp. sféry vlivu), obsazování měst, používání strategických „sidebar powers“ (např. superzbraní) zkrátka vůdce by určoval strategii. Interface by byl podobný jako v KW GD, (nebo třeba jako v Commanders: Europe at War nebo podobné tahovce,) ale bylo by to celé v reálném čase.

V okamžiku, kdy by se střetly 2 nebo více útočných jednotek, nebo by útočná jednotka zaútočila na nepřátelskou základnu / obsazené město, nebo prostě čistila daný region od „domobrany“ (to aby se útočné jednotky při svém postupu nenudili a zároveň se procvičili; mohli by tam být i civilisté), přišli by na řadu hráči-velitelé, kteří by proti sobě hráli hru jako realtime-C&C tak jak ho známe. Snad až na tu těžbu, výrobu a výzkum. Já bych to spíše udělal uvěřitelněji a to tak, že těžba/výzkum/výroba by probíhaly v těžebních/výzkumných/výrobních základnách někde ve vaší sféře vlivu a spravoval by je vůdce (ale kdyby byly napadeny, nastoupil by velitel). Zatímco předsunutá základna ve na samotném bitevním poli (obrovské mapě, z pohledu vůdce ten jeden z mnoha malých regionů), by sloužila spíše jako jakýsi opěrný bod, ze kterého lze přivolat posily (další jednotky které by spadaly pod téhož velitele, jako ty ostatní, a nebo celá další útočná jednotka pod vedením jiného velitele), nebo ze kterého lze evakuovat zbývající síly v případě blížící se prohry. Možná by to tedy připomínalo spíše Blitzkrieg či Company of Heroes z C&C prostředí. Viděl bych to tedy tak, že by proti sobě stáli 2 či více velitelů, kteří by koordinovali desítky/stovky/tisíce (na tom bychom se ještě nějak dohodli) jednotek a zkrátka by určovali taktiku. Samozřejmě by také měli k dispozici sidebar powers, ale taktické, tedy s účinkem jen na danou oblast bitevního pole (tedy v praxi by to vypadalo tak, že taktická jaderná hlavice zničí část armády či základny v jednom regionu, kdežto strategická zcela zdevastuje řekněme celý region a poškodí i ty okolní).

A teď to nejlepší – Každý jednotlivý vojáček, každá osádka tanku, každý pilot letounu, zkrátka každá jednotka, kterou by hráč-velitel komandoval, by mohl být hráč-voják, který by hrál hru jako FPS (Call of Duty, Battlefield), nejlépe s otevřeným, zničitelným prostředím. Představte si ten pocit… bojujete jako jeden z mnoha, jste jen malinkatý vojáček, zkrátka jako ve skutečnosti. A na opačných stranách toho virtuálního světa bojují v jiných bitvách vaši spolubojovníci. A vy jen plníte příkazy. Samozřejmě by byly možné i stealth mise s malými počty vojáků. Ještě dodejme, že příkazy od velitelů by se hráčům-vojákům zobrazovali ve formě „úkolů“ s vyznačeným směrem, vzdáleností a popisem, prostě jako třeba v singlu CoDu.

Na začátku hry by byly všichni vojáci/velitelé/vůdci ovládáni PC (kromě jednoho libovolného, ovládaného hráčem, který hru založil, nebo klidně také může jen nečinně přihlížet). V okamžiku, když by se připojovali hráči, zvolili by si, za koho chtějí hrát a převzali by velení nad danou frakcí (vůdce), armádou (velitel) či jednotkou (voják) od počítače. V okamžiku, kdy by hráč ve hře zemřel (velitelé by byli v předsunuté základně a zemřít by mohli také, stejně tak vůdce, který by byl zalezlý někde v operační základně hluboko v týlu frakce, ale šlo by se k němu probojovat) , čekal by, než bude přiřazen k nějaké armádě, která zrovna nebojuje, a pak by mohl hrát dál. V okamžiku, když by se odpojil, na jeho místo by nastoupil počítač do té doby, než by ho vystřídal jiný hráč. A samozřejmě, že taková hra by potřebovala vymakaný engine (SAGE na to holt stačit nebude).

Tedy ještě jednou si to celé shrňme - obrovská mapa světa, rozdělená do regionů, představujících multiplayerové mapy. Jeden hráč komandující desítky až stovky jiných hráčů a ti zase buzerují stovky až tisíce dalších hráčů. To vše v jedné velké hře - virtuální válce. Nikdo by si nemohl stěžovat, proč musím zase hrát za GDI, když chci hrát za Nody. Každý by si sám zvolil na jakou stranu se přidá. Ani by si nikdo nemohl stěžovat, proč ti vývojáři zase udělali příběh tak, že válku vyhraje GDI. V žádném případě by nebylo předem určeno, kdo vyhraje. Hráči by určovali vývoj války, dějovou linii. Na hráčích by záleželo, kdo vyhraje ten který souboj, tu kterou bitvu a nakonec celou virtuální válku. Ta by trvala, dokud by jedna strana neovládla všechny a všechno. Nebo fokud by se hostitelský hráč neodpojil (možno vyřešit tak, že by hru šlo "přepojit" k jinému hráči, který by k tomu byl ochoten). Takže třeba do té doby, než by se odpojili všichni.

Tak, to je asi tak vše. Pokud máte dotazy, návrhy, připomínky - nesedět, nekoukat, psát! :-)
 

Komentáře

Připominka

Musím uznat, že tohle by bylo dost dobry, jenomže kdo by to realizoval, ComandCom ktery pracuje na CAC 4 ji právě tímto dílem pravděpodobně uzavře /možná přibydou nějaky datadysky,ale jinak toho moc po vydání poslední CAC sagy moc neočekávám/.

Kdyby se to povedlo, tak bych očekával:

Mapa bytvy pro vůdce, aby vypadala jako výběr tažení
v Epire Earth III.
Mapa bytvy pro velitele,aby vypadala co se týče rozlehlosti a zoomu jako u Supreme Commanderu a grafiky
samozřejmě lepší než do těď.
A nakonec pohled hrače jako jednotky by měl být nejpropracovanější, neboť jsem vyděl spoustu her kde to z tohoto pohledu dost osflákli.

Moje hodnocení 10/10

Toď vše.

Ještě něco . . .

Jinak jsem tu zaregistrovanej jako likvidator.

Aby se předešlo nejasnostem,

jak bych si to asi tak přibližně představoval:

Pohled vůdce:

Pohled velitele:

Pohled vojáka:

původní myšlenka

Mimochodem, moje původní myšlenka byla, že by jeden hráč hrál hru jako RTS, dřepěl v základně a buzeroval jiné hráče na bitevním poli, kteří by poslušně plnili rozkazy a hráli by to jako vojáčci ve FPS hře. Pro všechny hráče až na jednoho by to byla multiplayerová FPS s tím, že úkoly by nebyly předem dané hrou, ale zadával by je ten jeden hráč-velitel. Pak mě napadlo, proč to nerozšířit o celou globální válku.

A samozřejmě by to nemuselo být ani z prostředí C&C. Mohlo by to být třeba z druhé světové, to by taky nebylo špatné.

Optimisticky předpokládám, že pokud by se povedlo zpracování (a neříkejte, že by na to velké společnosti prachy neměly), tak by tomu nějaké WoW nešahalo v počtu hráčů a fanoušků ani po kotníky. :-)

Obrázek uživatele sonics31

Universe

Raději bych zustal u CNC 5 Universe kdo by chtěl po 10 letech pořád bojovat na forntě na zemi .....

SPace 4ever

vesmír

o vesmíru jsem také přemýšlel. Samozřejmě by se to dalo zakomponovat do FPS/RTS co jsem popsal já. Akorát by místo mapy jednoho světa (Země) by hráč-vůdce měl mapu galaxie a po té by posílal armády. Byly by tam vyznačené planety, měsíce, popř. vesmírné stanice (prostředí by bylo velmi různorodé) a po rozkliknutí by se otevřela mapa dané hroudy s vyznačenými jeho základnami, armádami a sférou vlivu. Na začátku by každý měl třeba jen pár planet a kolonizoval by další a další, dobýval nepřátelské atd. Mohl by se rychle roztáhnout a v krátkém čase zkolonizovat co nejvíce neutrálních planet, nebo by se mohl soustředit spíše na rozvoj svých původních planet a teprve poté by zkolonizoval další. Bojovalo by se o každý sektor, o každou planetu, o každý region...

Velmi zjednodušeně by to mohlo vypadat asi třeba nějak takhle: http://www.dawnofvictory.com/wiki/images/8/87/Sectors.jpg

Obrázek uživatele sonics31

jo

a GDI SCRINI NODI A Myslím že by se tam nakonenec mohly oběvit i zapomenutí ... ;-)

Obrázek uživatele general_D

 forgotten je banda

 forgotten je banda partizánů, která nikdy svojí armádu (co armádu, ani rotu) nevytvoří. Být by tam mohli, ale spíš jako takový počítačem řízený element, který vám občas zaútočí na konvoj, nebo jednou za čas ukradne a použije ZHN.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

General_D je teď na  Twitteru: http://twitter.com/general_D_ra2&

Obrázek uživatele sonics31

a nebo

Je třeba uplatit za zbírání informací v terénu   :-D na planetě scrinu :-D

Tiberium jim přece nevadí :-D

Obrázek uživatele Fidla

Myškenka je to

Myškenka je to pěkná avšak narážíš na dvě velmi podstatné překážky.

Tou první je EA: jak všici víme, tak odmítá poslouchat nářky nás fans k sérii C&C a i přes náš odpor přidává nezáživné inovace do her.
Tou druhou je taky EA xD s tím, že by tato hra vyžadovala neustálou podporu a v tom by se EA necítili ideálně, společnost totiž preferuje rychlokvašky. Vydat hru, vydat dva, tři patche, sponzorovat nějaký ten turnaj a ruce pryč, mají striktní politiku už předem promyšlenou, jak, čeho a kolik se toho vydá. Nehledě na systémové požadavky, by tato hra šla spustit jen na výkonných strojích, zde by nepostačil sage engine.

Obrázek uživatele sonics31

Engine

Já si myslím že by stačil trochu víc modifikovanější Engine Z homeworld 2 je to uplně v pohodičce vypadá to fakt skvěle a ani moc to nežere .

Bouhžel EA je Společenstvo Dementů :-D  

Propouští lidi místo aby poslouchaly fanoušky a zhodly k výrobě kvalitních her .A vydělavaly férové peníze tohle je v podstatě utlak ta jejich cnc 4 !!!

Obrázek uživatele Fidla

Přesně, jejich

Přesně, jejich zaměstnanci  maj skvělou motivaci, hnedka jak bude dokončené c&c4 dostanou výpověď a možná bez odstupnýho hmmm.

Obrázek uživatele -NOD-Sakal.sk.zm

raz moj kamoš povedal

raz moj kamoš povedal :D radšej odišli pracovníci s EA keď videli ako bude vyzerať cnc4 :D 

Obrázek uživatele sonics31

motivace

Jedine co me na cnc 4 motivuje Je Kane mimochodem nejsem Gay nebo tak něco jen mě zajímá co vlastně udělá :-D Jak to vše skončí :-D

Zemře... tak to skončí

Zemře... tak to skončí

Že já si to radši hned nenechal patentovat...

Koukám, že už ode mě tenhle nápad někdo šikovně obšlehnul:

http://www.gamepark.cz/dust_514_306902.htm

Obrázek uživatele Fidla

Ty vole xD xD budeš

Ty vole xD xD budeš je žalovat ? :D

Obrázek uživatele -NOD-Sakal.sk.zm

je to dosť pravdepodobne

je to dosť pravdepodobne ... ON JE  TOHO SCHOPNÝ !!! 

No lidi

tak tohle vážně posraly
Poženeme ty zmrdy k soudu a vykostíme je tak že budeme moci náš plán realizovat ;-) btw co mám dělat když sem zapoměl heslo ?:-D

Obrázek uživatele sonics31

arh už vím

dobre nic dík :D tod vse

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.

Komentáře

Aktuální anketa

| Zapnout přehrávač hudby