Aktivita Komentáře | Halls: Downloads Maps Mupltiplayer Wiki
Přihlásit se Registrace

Tiberian Twilight - otázky a odpovědi #6

Obrázek uživatele Fidla
126
points

 

Mohou se zahrabané jednotky pohybovat v podzemí, nebo stojí na jednom bodě, čekajíc na přepadení?

Zahrabané jednotky se v podzemí mohou pohybovat a dokonce se mohou pohybovat napříč nějakými mapovými elementy jako jsou například útesy. Většina zahrabaných jednotek se pohybuje mnohem pomaleji v podzemí než na zemi, k tomu ale získávají bonus k armoru a mohou být odhaleny jen pomocí určitého detekčního zařízení nepřítele v dané oblasti. Podhrabávání je jeden nejbezpečnějších způsobů jak proniknout do dané oblasti.

Mohou hráči defenzivní třídy obsadit defenzivnímu spoluhráči bunkr či vozidlo?

Hráči nemohou obsadit pěchotou budovy či jednotky jiného hráče. Když jsme testovali tento rys, našli jsme několik problémů, například v uživatelském rozhraní obsazovaného hráče, uživatelské rozhraní se chovalo zmateně a obsazené jednotky se stávaly neovladatelnými když jim byl dán příkaz pohybu. Byly jsme přinuceni se navrátit k původnímu systému. Nějaké struktury, jako tunely a nějaké neutrální budovy, jsou použitelné všemi hráči týmu.

Je zde nějaká jednotka, která dovolí přepravované pěchotě střílet zevnitř?

GDI i Nod mají APC vozidla. GDI APC se jmenuje Armadillo, je to silně pancéřovaný, pomalu se pohybující transportér s efektivním těžkým kulometem namontovaným na střeše. Armadillo se nejlépe využívá k přímým nájezdům do nepřátelského území, obzvláště když je upgradován s ostrou reflexní radlicí, dovolující vyrýt pás země, způsobující velké poškození. Jako Nodské APC se navrací Reckoner. Rychlá dopravní jednotka, ze které mohou jednotky střílet pouze z rozloženého stavu. V rozložném stavu Reckoner získá několik výhod jako je delší palebný dosah a dodatečný armor; navíc se v nerozloženém stavu dokáže i zahrabat.
Což mu dovolí dostat se do nějaké lokace bez větších obtíží či se neočekávaně objevit za nepřátelskou linií.

Jaké schopnosti má inženýr?

Inženýr obdržel mnohem více pozornosti v C&C4, stává se multifunkční jednotkou, která může plnit několik rolí. Přesto že je sám slabý tak může léčit blízké jednotky, dokonce i když je uvnitř nějaké budovy nebo jednotky. Oba inženýři užívají zbraň nízkého poškození s velkou kadencí způsobující area of effect poškození (viz. předchozí otázky) což je velice vhodné na pročisťování minových polí. Inženýři mohou také odhalit neviditelné a zahrabané jednotky, mohou se pohybovat přes útesy a mohou také obsazovat vraky velkých jednotek.

Vrátí se oblíbené GDI jednotky Firehawk a Hammerhead z C&C3?

Samozřejmě! Firehawk je jedna z nejrychlejších a nejkřehčích jednotek ve hře, může rychle vystřelit své protiletadlové rakety nebo shodit bomby na pozemní cíle. Po tom se ale musí znovu vyzbrojit (což se v přítomnosti Crawlera značně urychlí). Navíc je zde podpůrná abilita, která přivolá celou flotilu elitních Firehawků, schopných rychle vyčistit předem označenou oblast od nepřátel. Hammerhead se vrací v mnohem silnější formě. Je to těžce vyzbrojená útočná jednotka pro GDI. Je vyzbrojen dvojitým raketovým odpalovacím systémem a na čumáku má namontovaný rotační kulomet. Hammerhead je díky velkému poškození schopen rozmetat lehké a střední cíle. Může být i upgradován abilitou Berzerk, časovaná schopnost, která masivně zrychluje rychlost střelby ale zase snižuje její přesnost a rychlost pohybu, čímž se zvyšuje šance na zásah od nepřítele.

Tiberian Twilight - otázky a odpovědi #1
Tiberian Twilight - otázky a odpovědi #2
Tiberian Twilight - otázky a odpovědi #3
Tiberian Twilight - otázky a odpovědi #4
Tiberian Twilight - otázky a odpovědi #5

Položte i vy otázku vývojářům: http://forums.commandandconquer.com/...

Komentáře

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.

Komentáře

Aktuální anketa

| Zapnout přehrávač hudby