Aktivita Komentáře | Halls: Downloads Maps Mupltiplayer Wiki
Přihlásit se Registrace
header

Nové detaily o C&C4 a konečný podnázev

Obrázek uživatele Fidla
253
points


____________________________________

Vývojáři nám z Gamescom veletrhu předložili další nové informace týkající se herních podrobností Command and Conquer 4.

Nicméně tyto informace jsou z testovací alfa verze, může se cokoli změnit.

Crawleři

- Crawleři se mohou respawnout po minutě od zničení.
- Crawleři se respawnou pomocí velké vznášející se plošiny, která při dopadu zničí veškeré jednotky okolo ní.
- Mohou se respawnout pouze v předem určených oblastech.
- Crawleři mají nákladní část, která defaultně pojme 4 jednotky, nicméně díky upgradům se nákladní část dokáže rozšířit.
- Jednotky se dají vyrábět i za pohybu Crawlera ale ihned po dokončení jsou uloženy v nákladním prostoru. Jakmile se Crawler rozloží na základnu, jednotky automaticky vyjedou.
- Crawleři mohou rozšlápnout nepřátelské jednotky ale jsou tímto i poškozovány.
- Na spřátelené jednotky mají léčivý/opravný vliv v podobě vymezené oblasti.
- Pro zvýšení své bojové efektivnosti, mohou být vyupgradovány ruznými zbraněmi.
- Respawnování jako jiná třída/Crawler, zničí všechny existující jednotky vyprodukované předešlou třídou/Crawlerem.
 

Třídy

- Podpůrná třída neslouží jen pro podporu, může pojmout i jinou třídu, což ve finále přidává novou unikátní třídu, která bude o mnoho odolnější.
- Útočná třída je více zaměřena na micromanagement. Je navržena na agresivní způsob hry a jako jediná bude mít těžké úderné jednotky.
- Obranná třída bude moci stavět obranné věže a budovy se štítem, bude více zaměřena na pěchotu.
- Původně mělo být 5 tříd: Útočná, Těžká, Nájezdová, Obranná, Podpůrná

Herní módy
-Mód Domination je defaultní (a doposud jediný odhalený).

- Každá mapa má 5 klíčových struktur, které mohou být kontrolovány.
- Čím více těchto struktur má hráč pod kontrolou, tím rychleji se oponentům snižují strategické body.
- Každý tým začíná s 1000 strategickými body, tým, který dosáhl nuly, prohrál.
- Body se nedají znovu získat, pouze se odečítají.
- Délka jednoho zápasu je aktuálně omezena na 60 minut ale bude ještě přizpůsobena podle testovací odezvy.

Různé způsoby hraní

- Hráč vs hráč (player vs player) (PVP)
- Hráč vs okolí (player vs environment) (online comp stomp)
- Řežba (skirmish) (offline comp stomp)
- Náhodný

Multiplayer

- Automatické zápasy jsou založeny na zkušenostech a hodnostech v žebříčku.
- Při hledání automatického zápasu, hráč může uspořádat dočasné mirkopárty (?) (nebude se tedy muset nuceně dívat na vyhledávání zápasů)
- Může být vytvořeno více stálých klanů.
- EA nyní může s přesností určit, kdo se odpojuje.
- Při odpojení hráče ze zápasu, se zkušenostní body nikomu nepřipočítají.
 

Hráčský průběh

- Dovednosti mají větší vliv na vývoj, než levely.
- Odemykání jednotek poskytuje hráči přístup k dalším více specializovaným jednotkám.
- Level 50 proti levelu 0 není jednostranný zápas, jak by si mnoho lidí myslelo. Na dovednostech záleží více.
- Hráči si odemykají jednotky, upgrady i budovy
- Hráči si levelují své frakce, ne individuální třídy. Například když hrajete jako GDI, tak získáváte pouze zkušenostní body pro GDI, které mohou být použity napříč všemi třemi bojovými třídami. Zkušenostní body pro GDI nemohou být použity k rozšíření profilu Nodu.

Zdroje

- Není zde žádné tiberium, harvesteři, sběr ani peníze v jakémkoli tvaru či formě.
- Zdroje jsou strategické, velitelské body, se kterými každý tým začíná stejně. Vy tyto body můžete pouze snížit nepřátelskému týmu tím, že zajmete klíčové struktury na mapě.
(Za tyto body si hráči nakupují jednotky, určitá jednotka sežere určitý počet velitelkých bodů, jakmile je jednotka zničena, vrátí se hráči body, které může využít k nákupu nové jednotky. Při snížení bodů na 0, hráč neni schopen nákupu nových jednotek - dodatek autora)
- Klíčové struktury se v průběhu hry automaticky zesilují, záleží jak dlouho je hráč má pod kontrolou.
- Tyto klíčové struktury se dají ovládnout tím, že v jejich blízkosti jsou nechány jednotky týmu. Čím víc jednotek je u budovy, tím rychleji se budova zajme.
- EA experimentuje s nějakou formou separátního zdroje shromažďování a utrácení.

Detaily

- Každá třída má epickou jednotku. Například GDI Útočná ma Mastadona což je v podstatě Mamut Mk 2 z Tiberian Sunu.
- Nějaké jednotky mají limity munice, musí přebíjet.
- Plamenometný tank způsobuje při střelbě, v průběhu času, rozdílné poškození.
- Inženýr se může zmocnit vraků jednotek (např. Mamut tank), může i v malém rozsahu lečit a opravovat jednotky.
- Je zde přibližně 50 velitelských bodů na hráče při módu hry 5v5. Jeden hráč tedy může kontrolovat maximálně 10 jednotek. Čím míň hráčů, tim víc velitelských bodů.
- Bojová smrtonosnost je velmi nízká.
- Rychlost pohybu jednotek je pomalá až průměrná.
- Jsou zde tři technické úrovně, kterými váš Crawler v průběhu hraní prochází.
- Neupgradovaní Crawleři jdou snadno zničit než epické jednotky z Kane's Wrath a nemají ani tak moc velké poškození. 

_______________________________________________________________________

EA potvrdila konečný podnázev pro C&C4. Bude se jmenovat Tiberian Twilight. Tento název už ale měl být použit dříve pro C&C3 od Westwoodu v roce 2003.

Komentáře

Obrázek uživatele Tiberius

Ty zdroje...

Zdroj + harvester + rafinérie... Tohle vždy bylo součástí každého C&C. dokonce i Generals...  A ted ve hře která je zvána Command & Conquerem 4 je to nahrazeno systémem ala Battlefield? To si snad dělaj prdel...
 
Zelená barva, dělá dobře na oči... U tibéria by se o tom dalo diskutovat :)
Obrázek uživatele MikeZZ

ja to vidim tak...

...ze EA z CnC4 spravili Company of Heroes ale o 120 rokov neskor:/

hej

Tibérium je znak cac ne????

proč

tak proč stoho delaj nejakej batlefield

Obrázek uživatele Tiberius

heh...

"- Hráč vs hráč (player vs player) (PVP)
- Hráč vs okolí (player vs environment) (online comp stomp)"

PVP... a.. player vs environment (PVE).. sakra co mi to jen připomíná

Stejně jako levelování.. upgradů za nový lvl...

Začínm si myslet že C&C4 je takovej remix různých již exisujících nápadů, přetvořených do formy strategie...

lvl,upgrady za lvl,PvP,PvE - World of Warcraft 

Mod Dominating, forma zdrojů - Battlefield


Navíc.. Už jsem viděl pár schreenshotů.. Kde zmyzely RED Zones? alias oblasti zahlcené krystaly tiberia? Všude jsem maximálně viděl nějakou texturu.. nebo jednu jámu s nějakým zeleným čímsi.. Ale to je vše... Přitom si vzpomínám na tu Akci Tiberium ( která teda nevyšla ) Kde se taky mělo bojovat v oblastech plné tiberia.. a ted? Nic.. asi záhadně zmizelo... Ale ještě to nemaj dodělaný.. dobře beru.. ale i tak je to divný... Vzpomínám na schreenshoty z C&C3 a tam to zamoření bylo zřejmé už od počátku...


Zelená barva, dělá dobře na oči... U tibéria by se o tom dalo diskutovat :)

osobně nechápu spíše co

osobně nechápu spíše co to mělo být za kašpařinu s tím vymysli podnázev, když prásknou podnázev z C&C3 od westwoodu

Obrázek uživatele Tiberius

neměl být...

Neměl být C&C3 od Westwoodu, posledním dílem série? Možná proto ten podnázev, když C&C4 je posledním dílem.. i když teda od EA.. 


Zelená barva, dělá dobře na oči... U tibéria by se o tom dalo diskutovat :)
Obrázek uživatele -NOD-Sakal.sk.zm

Tibeirum neni bo

Tibeirum neni bo EA hovorili ze tiberium bude mat novu podobu tym asi mysleli ze bude pod zemou a tak bude skodit Zemi

Obrázek uživatele Mo11er

WTFS?!

 Delaj si prdel? Jako 100% toho co je tady napsano me naprosto nasralo, sbohem stara dobra CnC :*((((((

Obrázek uživatele -NOD-Sakal.sk.zm

jj ztbohem vitaj novy cnc

jj ztbohem vitaj novy cnc mam rad nove veci nove zmeny

Obrázek uživatele Rimtech

Jezisi

Sakale jenze tobe vubec na cnc nezalezi tobe zalezi jenom na tom jesli budes mit ceny a prachy a na nicem jinem takze te cnc vubec nezaajima uz..... 

 

         

                Opravdu je to pravda Tiberium Essence je Opravdu Nejlepši

Neměň, co funguje!

Vím, že je to alfaverze, ale silně pochybuji, že by na tom do konečné verze něco výrazně změnili, takže: Když v EA nejsou schopní dělat kvalitní hry, tak se aspoň měli řídit osvědčeným heslem: Neměň, co funguje! Ale čím větší jsou to břídilové, tím víc si věří. Aby taky ne, když svůj účel hra splní - prodají se miliony kopií (většinou jednodušším lidem, ti rozumnější si to stáhnou) a pak už na ní nezáleží. Akorát občas vydat nějaký jakopatch, aby se neřeklo. O podnázvu se ani nezmiňuji, jinak bych se vzteknul. Nic originálnějšího opravdu vymyslet nemohli, zvlášť, když jim chodilo plno návrhů od účastníků soutěže o vymyšlení podnázvu. Takže ke hře:

Že se v EA odhodlali k odvážnému kroku návratu k zastaralému systému dvou frakcí, symbolicky rozdělených na pár tříd lišících se nynejvýš několika jednotkami, to je jen jedna věc, která se mi přinejmenším nezamnouvá. Ale nyní k novému strategickému systému: mě osobně osvědčený strategický C&C systém ve všech předchozích dílech vyhovoval a byl i svým způsobem uvěřitelný. Určitě uvěřitelnější, než ty slavné inovace v C&C4, kde se hraje na velitelské body, armády čítající "ohromný" počet jednotek někdy dosahující až "neuvěřitelných" 10ti kusů a chodící základny. Nejenže byl předchozí systém uvěřitelnější, ale hlavně pro většinu stratégů asi i zábavnější byla těžba a výroba velkých armád. Ale tohle už je opravdu jenom hra pro děti i jednoduché.

Stejně asi nejlepší strategický systém měla dnes již zastaralá, nepříliš známá, ovšem pro mě nezapomenutelná skvělá RTS Earth 2150 od německého TopWare (jak skončilo nevim, každopádně je kaput stejně jako Westwood) a její dva datadisky The Moon Project a The Lost Souls. Tam jste měli svoji hlavní základnu, kde jste vyráběli a shromažďovali jednotky a peníze a z které jste podnikali výpravy do misí. Tam se jednotky a peníze přepravovali letecky, ale mohli jste samozřejmě stavět a vyrábět i přímo v oblasti mise. Svojí hlavní základnu jste měli pod kontrolou pořád, po skončení mise jste si do ní všechno přivezli zpátky. Důležitý byl i výzkum nových technologií, např. po vyvinutí nové jednotky jste ji teprve mohli vyrábět, předtím jste si ovšem nastavili co na ni chcete za zbraně a vybavení. Díky systému hlavní základny jste nemuseli všechno stavět, vyrábět, zkoumat atd. v každé misi znova jako v naprosté většině ostatních RTS včetně takových veličin, jako je Starcraft nebo C&C. Řeč byla samozřejmě o kampani, ve skiru a multu to ovšem bylo až na tu hlavní základnu stejné. Stejně jako systém těžby, který byl víceméně podobný, jako v předchozích C&C kromě Generals a RA3, pro každou ze tří stran ovšem mírně odlišný. Také systém stavění budov byl u každé frakce odlišný. Takže to by bylo ke strategickému systému. Nesmím ovšem zapomenout také na vychytávky jako změna počasí a střídání dne a noci, což by v nových RTS neměl být absolutně žádný problém, přesto se na to prostě kašle, neboť se to zřejmě považuje za zbytečnost.

Pokud si myslíte, že cílem předchozího odstavce bylo udělat té hře reklamu, jste na omylu, protože jediným cílem bylo ukázat, že existují hry daleko propracovanější, než jsou ty supermoderní a superznámé. Samozřejmě že na Earth 2150 se taky mohlo ještě mnoho vylepšit (o to se pokusilo pokračování v podobě Earth 2160, neuspělo, i když tam zase oceňuji možnost sledovat dění na bojišti očima libovolné jednotky, přestavte si to třeba v C&C3 - nádhera), ale zkrátka ten strategický systém tam byl daleko lepší, propracovanější a také uvěřitelnější a realističtější (přestože šlo o sci-fi hru), než tenhle "BF&WOW" pseudokamarád C&C. To C&C4 mi fakt příjde spíš jako Battlefield a nějaké MMORPG než jako C&C strategie.

Obrázek uživatele Fidla

...armády čítající

...armády čítající "ohromný" počet jednotek někdy dosahující až "neuvěřitelných" 10ti kusů...

xD xD xD

Obrázek uživatele Mo11er

Ja jsme hral

 hral sem Earth 2140 a byla to pecka, 2150 sem hral jenom demo ale to me tolik nebavilo, dneska bych si asi ale zahral s chuti :D BTW Neni to tolik jako Battlefield jako Warhammer 40k: Dawn of War 2. Ten je snad uplne stejnej :/ az na grafiku, tu bude mit C&C nejspis horsi :D

série Earth je velice

série Earth je velice dobrá, vždy na ni je spoleh, i titul Earth 2160 z roku 2005 mě zabavil na hodiny, o 2150 nemluvím, to je prostě klasika a srdeční záležitost. Musíme ale pochopit, že bohužel to nikdy nebyla masová záležitost i když má tato série dost porvků, které jsou podle mého názoru evolučními prvky na poli RTS, opět bohužel lidé mají rádi spíš rushování a jednoduché systémy postav pět budov a hned znič, takže tato série se nikdy tak masově neprosadila

Obrázek uživatele Tiberius

mno..

Jojo.. přesně tak.. Navíc příští rok má vyjít i Starcraft2 ( možná, pač se pořád odkládá - což ovšem taky může znamenat obrovskou snahu o jeho dokonalou funkčost a dodělanost, která u EA nenexistuje.. ).. C&C4 nebude ( dříve jsem si to nemyslel, ted už ano.. ) mít šanci konkurovat Starcraftu... Ne v této podobě..  

Na EARTH 2150 si pamatuju.. dokonce i na 2140, to byly taky velmi podařené RTS. Nejvíc se mi tam líbila možnost budování tunelů v podzemí ( což žádná jiná RTS nikdy neměla ) a také po upgradu výroba vlastních jednotek... ( Možnost si dát na nějaký podvozek, nějaké zbraně, výbavu apod., opět v tomto byla tato hra jedinečná ). 

A ted ještě k jiným komentářům...

Šakal: "jj ztbohem vitaj novy cnc mam rad nove veci nove zmeny"

Rofl vole :D můžeš mi říct co je tam nového? co bych snad ještě někde jinde neviděl? Možná ne v RTS, ale možná proto že to prostě s RTS nemá nic společného... Pokud chci MMORPG tak si zahraju WoW.. Pokud si chci hrát na magora co bude běhat a zabírat pozice na mapě tak si zahraju Battlefield..

Command & Conquer.. tedy Vel a dobývej... Vždy se velelo armádám a dobývaly velké nepřátelské základny.. Ted budem velet skupinkám a dobývat body na mapě.. Díky.. opravdu díky, ale strčte si to někam.


Zelená barva, dělá dobře na oči... U tibéria by se o tom dalo diskutovat :)

jo, skládat tanky a jiná

jo, skládat tanky a jiná vozidla mě fakt bavilo, nehledě na věžičky a střílny na budovách.
V Earth 2160 tunely nejsou, už to nemá ani takovou tu The Moon Project atmosféru, ale stále je to velice nadprůmněrný titul a děj tě bude bavit až do konce, grafika je bych řekl lepší než v novějším C&C3

Ano, málem bych zapomněl

na podzemní tunely. Za zmínku rovněž stojí doplňování munice pomocí zásobovacích skladů a letounů pro přepravu munice (munici doplňovaly samozřejmě automaticky), letouny (které mimochodem mohly kdekoliv na vhodném terénu přistát) si pro munici doletěly samy jako v C&C, ale v Earth 2150 se doplňovala munice i pozemním jednotkám. Respektive nezáleželo ani tak na tom, jestli je to pozemní či vzdušná jednotka, jako spíš na druhu zbraně: Zbraním balistickým se munice doplňovala, energetické se dobíjely samy. Dokonce i jaderné silo (superzbraň jedné z frakcí, mimochodem superzbraní jste si mohli postavit libovolný počet, ale ve skirmiskhi a multiplayeru šly vypnout a v kampani většinou nebyly k dispozici, takže na superzbraně se opravdu nehrálo) nemělo žádný recharge time, ale hlavice se přepravovaly z muničáku.

Za zmínku stojí i přezbrojování věží i jiných ozbrojitelných budov (sice to byl docela vopruz si nastavovat zbraně u každé budovy zvlášť, ale tvůrci této hry mysleli opravdu na všechno a tak si stačilo postavit velitelství, které budovy automaticky přezbrojovalo na nejúčinnější dostupné zbraně). Realističtější oproti např. C&C bylo i upgradování jednotek, např po vyvinutí dvouhlavňového děla se těm již vyrobeným vozidlům neobjevila najednou na dělu druhá hlaveň, ale museli jim ji každému vozidlu zvlášť přimontovat opravárenská vozidla.

Jo, a nepřátelské budovy se daly taky obsazovat a jedna z frakcí mohla konvertovat i jednotky.

Na druhou stranu, abych to moc nepřechválil, konkrétně v Earth 2150 a jejích datadiscích mi vadila úplná absence pěchoty. Design budov a hlavně jednotek by nějaké to vylepšení či změnu také snesl. Taktéž mi trochu vadila ta jednotvárnost, jak jedna strana měla jenom tanky a kolová vozidla, druhá jenom mechy a třetí jenom antigravitační vznášedla, to zase také není příliš uvěřitelné.

I hry se ovšem musely podřídit "demokracii". Menšina se musí podřídit většině a většina jsou lidé jednoduší. A po těch nemůžete chtít, aby hráli složité hry. Série Earth je složitější na ovládání (ale dá se to naučit především díky za ručičku vodícímu tutoriálu a pak už vás hra nepustí) a proto se nestala masovou záležitostí. Kvalitní a propracované hry jsou v podstatě nežádoucí, požaduje se průměr. Jednoduchá většina je spokojená a na myslící menšině pak už nezáleží. Kdo by chtěl dělat kvalitní hry pro myslící, prohrál, prohrál, prohrál. Jeho herní společnost krachne nebo bude skoupena ještě dřív, než si stačí nahrabat a dosáhnout tak společenského úspěchu.

Ale teď zpátky k C&C. Prostě mě nasrali. Snad i ty Generalsy mají k C&C blíž než tenhle paskvil s ukradeným podnázvem. Jediným dílem celou strategickou sérii úplně převrátili. Pokud RA3 byla pohádka pro děti, ostuda série a parodie na Red Alert svět C&C, tohle už prostě má s C&C společné jen některé názvy, jména a loga. Dle mě je to skutečně tragický konec tibériového světa C&C. Hru si pořídím, ale to jenom proto, aby věděl, jak příběh skončí. Ale vážně by mě zajímalo, kdo za tím stojí. Proč takhle nasírají fanoušky? Nejspíš proto, že tvoří menšinu. V USA a dalších lidnatých a jednoduchých státech se hra určitě chytne, a to je pro herní společnost to nejdůležitější. Vytvořit nějaký paskvil, který upoutá pozornost a bude KŮL, dost na to, aby se prodaly miliony kopií. EA má dost prostředků na to, aby pomocí propagace dokázala vnutit i tu největší sračku dostatečnému počtu lidí. A o tom to celé je. Vítejte v konzumním kapitalismu.

A troufám si tvrdit, že za jakéhokoliv jiného režimu, než je kapitalismus (samozřejmě vyjma těch kontraproduktivních jako je anarchie), by ty hry a vůbec celkově zábava byla kvalitnější. A možná nejen zábava...

Pardon, já zapomněl na politickou korektnost. Opovážil jsem se zapochybovat o tom, že společenské zřízení, ve kterém dnes žijeme, je to nejlepší možné a žádné lepší dosud vymyšleno nebylo. Očekávám nadávky do debilů apod.

Obrázek uživatele -NOD-Sakal.sk.zm

ty kks :D ty sa musis

ty kks :D ty sa musis kurevsky nudit :D obdivujem vzdy tie tvoje komentare  za jednu A4 :D za chvilu tu budem mat nejaky notes :D 

Obrázek uživatele Rimtech

Je to dobry

Komentar nevim co proti nemu mas a hlavne ma pravdu... a navic muhl by ses klidnit s tema slovamy sprostimy vim ze to myslis v dobrem jenze na tuhle stranku chodej i deti...

 

         

                Opravdu je to pravda Tiberium Essence je Opravdu Nejlepši

Obrázek uživatele -NOD-Sakal.sk.zm

keby mam neco proti

keby mam neco proti komentaru je tam plno negativnych veci ale ja tam nevidim ani jednu taketo komentare som mal vzdy ale neva

txh for support, but

malé děti nemají na internet co lézt. Takže je to jedno. :-)

me je 12 a co?!

me je 12 a co?!

Ty jsi ale Venca

Už jenom forma tvého krátkého příspěvku a taky to, že píšeš zcela anonymně, celý tvůj komentář odsuzuje k ignoranci. ;-)

Kdysi (ale už je to relativně dávno) byl internet povětšinou doménou inteligentních lidí, schopných aspoň předstírat, že jsou slušní. (Btw: Nemusím ale snad ani připomínat, že nezáleží ani tak na věku, jako spíše na inteligenci!) Dnes má bohužel přístup k internetu každá Anička od krav a každej pětiletej Venca z Horní Dolní.  A podle toho pak vypadá úroveň internetových diskuzí (hlavně těch "demokratických", tj. nekontrolovaných, kdy mají hlas všichni a na jeho formě či úrovni nezáleží).

Nejlepším řešením je obvykle tvrdá diktatura, kdy se nové komentáře nejprve zkontrolují adminem a až potom se buď zveřejní, nebo ne. Podmínkou k tomu, aby diktatura byla nejlepším řešením, ochranou slušných a omezením neslušných je ovšem ta, že hlavní "diktátor" musí být dostatečně inteligentní a při kontrole příspěvků apolitický a rozhodující na základě rozumu, nikoliv pocitů (čímž odpadá možnost, že by ten hlavní diktátor mohl být ženského pohlaví ;-D).

 

Né že bych se zrovna nějak obzvlášť nudil,

ale když se rozepíšu, nevím kdy přestat. To se mi ovšem nestává moc často. Ale jsou blogy, kde bloggeři píší někdy i denně texty, které často bývají v průměru ještě 3× tak delší, než ty moje.

Jinak pokud nemám čas, tak se tu většinou z čisté lenosti nepřihlašuji (zapomenu se přihlásit a pak se na to přihlášení vykašlu) a píšu tady pod nickem Peter. A to jsou většinou krátké příspěvky.

Jo, mimochodem, dlouhé texty navíc napsané správně, s diakritikou a bez pravopisných chyb jsou obvykle znakem velmi vysoké inteligence pisatele. Jistě, machrování bývá naopak znakem inteligence nízké ale uvažujte: kdybych se tu o tom nezmínil teď já, tak kdo jinej (myslim o tom, že dlouhý text bývá znakem vysoké inteligence)?

EA

Kdyby EA chtela ryzovat penize, tak nevymysli nic noveho a nedava si praci s tim, jak si ji dava. Vyda splacaninu TW a vyda to. Ze se koncept vydal jinou cestou, je diskutabilni a lze se domyslet, proc se drzi trendu a neposlouchaji hracske jadro. Mi osobne nevadi absence klasicke zakladny, beztak se stavi podle predem daneho schematu razeni budov a pak aby se clovek trasl pred utokem superzbrane, co mu kde znici. Velmi mi vadi limit jednotek, to ano. Uvidime, nakolik bude "warcraftovy", nebo spis jen zabranujici zaplnit obrazovku.
A taky si myslim, ze pribeh neskonci ;)

RA3

A ten RA3 se mi libil, mel podobny herni "feeling" jako RA2. On cely ten Red alert, vyjma prvniho dilu, kde jeste nevedeli co s tou serii a ktery byl vlastne v DOS enginu jen "modem" puvodniho C&C s nadstavbovym windows enginem, byl parodie na studenou valku, neco jako bondovky. Kdo by chtel seriozni zpracovani konfliktu z 70. let, at si poridi world in conflict.

palec nahoru za výstižný,

palec nahoru za výstižný, vtipný a Earth sérii podporující příspěvek :)

OMG

Tak to, že z C&C udělají warhammer 40k spojený s MMORPG jsem opravdu netušil...k tomu už snad není co dodat...prostě totálni EPIC FAIL... Osobně si myslím, že EA to dělá naprosto cíleně a chtějí se C&C už zbavit, protože jim(nebo třeba nějaké budoucí hře brání v rozletu)...nebo někomu jinému x) a EA stejně na C&C už dochází nápady, takže co už...Ti labilnější si hru koupí a Ti mega fandové, jako jsem já si hru stáhnou, protože budou chtít vědět jak sága skončí.

No jinak k serii Earth...na Earth 2150 a datadisky vzpomínám vážně často a dovolím si říct, že na tu dobu to byla nadčasová RTS a jedna z naprosto nej RTS do teď ;-)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
| Zapnout přehrávač hudby