Aktivita Komentáře | Halls: Downloads Maps Mupltiplayer Wiki
Přihlásit se Registrace

KW patch 1.02 - bugs + some old ones

Obrázek uživatele Fidla
174
points

Pro Kane's Wrath byly vydány celkem dva rozsáhlé patche. Ten poslední (1.02) doupravil celkový ekonomický obraz hry a posílil jinak oslabené frakce, obzvláště Travelera.

Bohužel, tak jako jeho předchůdce 1.01, u kterého byl problém s Windows Explorerem, tak i tento aktuální kromě oprav a úprav vytvořil pár dalších menších bugů, s kterými se možná ani nesetkáte a i je těžko zaregistrujete.

Na konec příspěvku jsem přidal i staré bugy, které dosud nebyly opraveny
_______________________________________________________________________

Bugy, které se objevily po instalaci patche 1.02:

- Protiletecké segmenty Mechonoha nemohou manuálně zaměřit všechny letecké jednotky  (střílejí ale automaticky).

- Týmy Stínů neútočí na inženýry.

- Když Flame Tank sřílí a je zárověň upgradován na modrý plamen, tak jeho plameny zmizí (zřejmě chyba animace).

- Prodigy a Mastermindi někdy nemohou přivlastnit hlavní budovu Nodu (Construction Yard, Montážní halu).

- Týmy Stínů někdy neodpalí budovu pomocí svých výbušnin.

- Komanda někdy neodpalí budovu pomocí svých výbušnin.

- Komanda někdy odmítají odpálit obsazenou budovu.

- Komanda mohou odpálit budovy, které mají sonické pole / laserové oplocení pouze tehdy, pokud je komandu dán příkaz ke zničení budovy, před tím než byla ohraničena sonickým polem/ laserovým oplocením (zjednodušeně: pokud dam Komandu příkaz ke zničení budovy a nepřítel ji ohraničí po mém rozkazu, tak ji komando odpalí :D ).

- Juggernauti někdy odmítají jít, když střílí na obsazenou budovu. Přitom jim byl dán rozkaz k pohybu.

- Opravárenský kruh Opravárenského Transportéru nebyl navýšen, i když byl v changelogu patche 1.02 napsán že byl navýšen.

- Když se odpálí tiberiová žíla (pozn. podpůrná síla Nodu) na tiberiovém poli, tak jednotky, které z tiberiového pole uniknou, jsou stále dál poškozovány.

- Když se pěchotě řekne aby "napadala za pohybu", tak místo toho se pěchota jen přesunuje (tedy po cestě neútočí).
Stavá se tedy snadným cílem pro sirény.

- Tiberiem nabitá Trojnožka Žence má menší poškození, když je upgradována Konverzními zásobami.

- Tiberiem nabitá Trojnožka Žence, sřílí pomaleji než když je nenabitá.

-  Když MARV sbírá tiberium, tak hráč z něj někdy nevydělává peníze.

- Paprsková děla stále střílí na jednotku, která byla teleportována pryč z jejich palebného dosahu

- Paprsková děla stále střílí na jednotku, která unikla pryč z jejich palebného dosahu Červí dírou

- Pokud je Hexapod teleportován Prodigym blízko iontové bouře Planetárního Útočného Nosiče (PAC :D), tak  je Hexapod iontovou bouří nepochopitelně zničen.

- Nějaké jednotky někdy něchtějí útočit na Střeleckou skupinu GDI, která se zakopává do bunkru.

- Shock Troopeři někdy odmítají střílet na letecké cíle.  

Aktualizace:
_________________________________________________________________________

- Když někdo píše v lobby a je zároveň zván na zápas, tak automaticky stiskem jakékoli klávesy příjme pozvánku aniž by ji přijmout chtěl.

- Když je dán příkaz inženýrovi aby zajmul hořejší Tiberiovou jehlu na mapě Tournament Decision, tak místo aby šel nejkratší cestou skrz úzký průsmyk, jde podél skalnatého útesu druhou stranou.

- Jednotky, které vycházejí z Kasáren nebo Válečných továren blízko epické jednotky, jsou zničeny, jako kdyby je epická jednotka rozšlápla.

- Jednotka, která zníčí Zocom Predátora obdrží více zkušeností, než kdyby zničila normálního Predátora.

- Když je budova ohraničená sonickým polem / laserovým oplocením, tak inženýr, který by budovu komletně opravil do ní někdy nechce vstoupit.

- Když hráč použije abilitu sonické pole / laserové oplocení na budovu, tak někdy budova je oplocená ale ztrácí efekt sonického pole / laserového oplocení, jindy oplocená prozměnu není i když abilita byla na budovu použita.

- Mobilnímu opravárenskému transportéru, ve kterém jsou vojáci nemůže být dán příkaz k útoku na nepřátelské jednotky, útočí ale automaticky.
Zkratka "evakuovat jednotky" někdy nefunguje.

- Vzdušný úder nadzvukovým letectvem (pozn. podpůrná síla GDI) nepoškozuje létající stavební centrum (pozn. hlavní budova scrinů).

- Po prodané Montážní hale frakce Zocom, se objeví neupgradovaná Střelecká skupina.

- Při střelbě hrdinského Slingshotu s upgradem Wolframových střel, se neukazuje animace červených střel jako bez upgradu.

- Při použití ability "Naklonovat armádu" , se někdy falešné jednotky neobjeví, hráči to ale strhne peníze. Toto se stává při rychlém klikání myší.

- Avatarova rekvírovací technologie může být použita více Avatary na jednu jednotku a všichni získají upgrade.

- Plamenomet Avatara, který získal z plamenometného tanku, automaticky nestřílí na nepřátelské jednotky když se Avatar pohybuje.

- Neviditelné pole Nodu zabije všechny nové pěší jednotky z Kane's Wrath (Zone Ridery, Ravagery apod.)

- Sabotéři, kteří jsou uvnitř Reckoneru (počtáře), na který byla použita abilita Neviditelné pole Nodu, zneviditelní když z Reckoneru vystoupí.  

- Zničený Avatar frakce Marked of Kane, který je znovu vrácen do boje pomocí sabotéra, se stane Avatarem klasické frakce Nod.

- EMP bug Probuzených / Osvícených stále přetrvává.

- Pokud se zakoupí upgrade pěchotě "černí stoupenci", a všichni z pěchoty mimo černých stoupenců zemřou a hráč zkusí upgradnout Redeemera zbylým členem, tak se Redeemer jakoby zasekne. Je vidět animace jak se pohybuje ale stále stojí na místě a nepostupuje. Epická jednotka se tak stane neovladatelná a tudíž i naprosto zbytečná.

- Laserové Kapacitátory neupgradnou Laserovou vež Nodu, i když je v popisku upgradu že jí upgradnou.

- Devourer Tanky a Reaper Tripodi si mohou nabít tiberium z Rafinérie pouze když má hráč vice jak 10 000 peněz.

- Devourer Tanky a Reaper tripodi si nemohou dobít tiberium z nepřátelských Rafinérií.

- Reaper 17 Devourer Tanky jsou poškozovány abilitou "Zamoření tibériem", kdežto scrinské Devourer Tanky nejsou poškozovány.

- Firehawci někdy odmítají střílet na nepřátelské letectvo.

- Když Hexapod zničí segment Mechonoha, získá z něj 220 peněz, přitom jeden segment stojí 100. U ostatních jednotek získá 15% z ceny na výrobu, tudíž by měl obržet pouze 15 peněz namísto 220.

- Pokud se použije Statický štít na Hexapoda, který má v sobě Prodigiho, tak jakmile Statický štít vyprchá tak se Hexapod nemůže dál teleportovat.

- Když několik bugin najednou použije EMP abilitu, tak se nevrátí do původního stavu ale jsou navždy pod EMP.
_______________________________________________________________________

Aktualizace:
_______________________________________________________________________

- Letectvo bez dobité munice odmítá vzlétnout z letiště což může mít za následek zbytečné zničení letadla pozemními jednotkami

- Jetpack GDI komanda někdy nefunguje správně, při použití se někdy komando do cílové oblasti pohybuje pěšky místo aby skočilo.

- Pokud hráč zruší výrobu GDI Raketometčíků v poslední sekundě, z Kasáren nepochopitelně výjde jeden Raketometčík. Peníze za vynaloženou výrobu se hráči vrátí.

- Pokud se postaví Technologické centrum a je zničeno, MARV může být klidně dál stavěn.

- Pokud dáte příkaz Střelecké skupině k zakopání a dojdou vám při tom peníze, střelecká skupina se přestane zakopávat ale hráči to peníze za použitou abilitu nevrátí.

- Odstřelovači, kteří jsou pod palbou, jsou zabugovaní. Jeden se pohybuje normální rychlostí, druhý se pohybuje rychlostí jednotky, která je utlumená palbou.

- Zone Troopeři uprgradovaní Snímacími zařízeními mají problém se střelbou na nepřátele, kteří jsou v jejich maximální střelecké vzdálenosti.

- Black Hand vojáci frakce Černé ruky musí být třikrát povýšeni aby dosáhly hrdinného povýšení což je nesmysl protože už při výrobě začínají na prvním stupni povýšení.

-  Zpovědník Cabaly musí dosáhnout dvakrát více zkušeností aby byl (poprvé) veteránsky povýšen.

- Týmy stínů někdy odmítají útočit na cokoli.

- Plamenometnému tanku trvá příliš dlouho než zaměří a vystřelí na cíl.

- Pokud se použije Neviditelné pole Nodu na MARVa tak MARV nezneviditelní ale je stále viditelný pro nepřátele. Dokonce je viditelný i když je zneviditelněn Rušícimi věžemi.

- Avatarova rekvírovací technologie u frakce Kaneovo znamení nemůže být použita na Motorky.

- Prodigy může vstoupit do GDI bunkrů jen pokud bunkry mají jeden volný slot pro pěchotu.

- Hrdinní Dezintegrátoři dávají méně zkušeností když jsou zabity než normální Dezintegrátoři bez zkušenosí.

- Protiletecké segmenty Mechonoha nemohou střílet na letecké jednotky pokud je první segment toxický nebo střepiný.
Aby segmenty střílely proti letectvu, musí vždy být první segment diskový nebo dezintegrátorský, pokud je ale tento první segment zničen, a za nim je toxický nebo střepiný, ostatní diskové opět přestanou střílet proti letectvu.

- Jednotky vyřazené z provozu pomocí EMP mohou být stále dál teleportovány pokud se na vozidlo teleportem zamíří dřív než bylo vyřazeno EMP.

- Hexapod, který je uvězněn ve statickém štítu, může být Scrin komandem teleportován.
_______________________________________________________________________

Staré bugy, o kterých se ví ale dosud nebyly opraveny:

- Odražený paprsek z Venomu od Beam Cannonu stále poškozuje jednotku, která je teleportována pryč z palebného dosahu paprsku.

- Když několik harvesterů sdílí jednu Rafinérii, tak někdy stojí vedle ní a nevyloží své tiberium.

- Frakce Černá Ruka může stále vyrábět více jak 2 Komanda.

- Když nějaká jednotka přijede příliš blízko k Epické jednotce, která je vyřazena z provozu pomocí EMP, tak je jednotka zničena jako kdyby ji Epická jednotka rozšlápla. Přitom je stále pod EMP.

- Paprsková děla stále střílí na neviditelné jednotky, které se před tím odhalily nebo na zneviditelněné jednotky Neviditelným polem Nodu.

- Zone Troopeři, kteří přelétávají přes Epické jednotky, Avatary a Tripody jsou ve vzduchu nepochopitelně zabity

- Když je jednotce dán příkaz k couvání, tak někdy couvá na opačnou stranu než byl dán příkaz. Jestliže dam tedy příkaz do leva couvá do prava.

Komentáře

Obrázek uživatele lord.jesus

Já jsem z toho co si vypsal

Já jsem z toho co si vypsal jedině všiml chyby u MARVa, ale jen někdy se stane že nedostáváš tiberium ve formě kreditů... né vždy.Jinak zase když ted hrjau jen za Žnece, tak jejich harvesteři nemusí být přimo uprostřed rafinérie a tím se doba příjmu peněz zkrátí a tím hráč za žnec získá trochu na výhodě.

Obrázek uživatele Fidla

Jo to mam někdy taky, že

Jo to mam někdy taky, že harverster místo do předku rafinerie, zajede do boku a vysype tiberium. Já jsem ale myslel ten dlouhodobý otravný bug, kdy harverster prostě stojí u rafinerie s tiberiem a nic nedělá. Nebo jakoby tancuje nebo jak to nazvat.

Obrázek uživatele lord.jesus

¨Jasně vím, jen jsem

Jasně vím, jen jsem ještě dodal co ti chybělo.
Jinak vím co myslíš, zvlášt se to mi to stává když tam jsou dva točí se stále do kola jak spirála :D. Ano vím.

Obrázek uživatele MikeZZ

2 a viac komand

 ja stym bugom s komandami suhlasim...naposledy ked som hral za black hand tak som ich vyrobil 13:D...kamarat si myslel ze su to klony...tak som spravil klony a zrazu tych komand bolo 26...ale len 13 plne funkcnych...a najvacia zabavka je ze tie komanda su odzaciatku povysene na 3. uroven:P...

Tak to už je moc

Začínám nabývat dojmu, že celé C&C 3 je jeden velký bug. Ta hra by potřebovala změnit od základů ale to by ty patchy musely bejt v gigabajtech. Spíš by EA mohla vytvořit nový plnohodnotný tibériový díl namísto čistě komerčních kreslených kravin typu RA3. Je to sice věc názoru, ale svět tibéria zůstává nejoblíbenější z C&C, tudíž menšina se podle pravidel demokracie musí podřídit většině.

Faktem ovšem zůstává, že naše milé EA na to docela zvysoka sere. A nějaká demokracie už asi 100 let existuje jen v pohádkách. No nic, my obyčejní, nedokonalí lidé s tím neuděláme vůbec nic. I když možná se pletu.

Obrázek uživatele Rimtech

Tak ja souhlasim

s tebou 100% ve vsem as na I kdys mozna se pletu. od toho tu jsou mody jako je tiberium essence :-) 

 

 

Reborn

 

Top - 12 :-)

no jo ale tak ať udělají

no jo ale tak ať udělají pořádný sdk a worldbuilder (stavění oplocení, automatické vytvoření minimapy-mimochodem je to v zh wb ale v tomto ne).....

Obrázek uživatele Fidla

Jak mnozí jistě

Jak mnozí jistě zaregistrovali, nedávno byl vydán jedenáctý patch(stahujte!) pro RA3 (napsal bych o tom novinku ale RA3 mě už přestal nějak zajímat). Nevim co tam programátoři z technického oddělení dělají ale i tento jedenáctý opět vytvořil několik zcela nových bugů a chyb.
Například Hammer tank má někdy problém s couváním, když zárověň útočí na nepřátele, další bug se objevuje u sovětů, tedy spíš jim prosperuje, protože někdy se stává, že když hráč hrající za sověty postaví budovu, hra se trochu lagne a rozhodí hráčova protivníka. Další se objevuje při hře, kdy hráči nejsou schopni používat svoji klávesnici, prostě přestane reagovat, to se vyřeší tim, že se musí vstoupit do windows a pak zpět do hry.
Fatální chybu udělali vývojáři úplně sami, když zřejmě omylem zesílili armor u torpédoborců o 210%, v changelogu bylo napsáno, že se armor zvyšuje z 25% na 35%, ve skutečnosti byl zvýšen na 65%. Jeden Hammer tank musí tedy vystřelit na torpédoborce kolem sto střel aby ho zničil :).

Obrázek uživatele -NOD-Sakal.sk.zm

lol lol ROFL great job by

lol lol ROFL great job by EA GAMES :D:D: btw mas to odskusane abo nekde pisali ze to tak dodrbali ? :D fajne takze asi bude este 1.12 :D

Obrázek uživatele Fidla

http://www.gamereplays.org/co

http://www.gamereplays.org/community/111_Black_Hole_Armor_takes_only_35Percent_damage_-t507164.html

http://www.youtube.com/watch?v=h3nBt32ssoM

http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/17051.page

Ten s tima budovama nějak nemůžu najít :) ale četl jsem to to vim.

Zatim těch bugů neni tolik, koneckonců 1.11 je nový patch takže dočkej času.
Projdi si ofiko fórum http://forums.commandandconquer.com/jforum/forums/show/2.page

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
| Zapnout přehrávač hudby